Systémová a technická podpora
Ponúkam svojim zákazníkom skúsenosti a znalosti, ktoré sú neustále aktualizované vďaka aktívnemu dopĺňaniu si informácií v oblasti informačných technológií, preto sa môžete efektívnejšie venovať vašim činnostiam a vytvárať tak väčšiu expanziu vo vašom odvetví bez zbytočných nákladov a straty času.
Pri outsourcingu nemusíte vynakladať prostriedky na prevádzku oddelenia informačných technológií, a pritom ho môžete plnohodnotne využívať. Nemusíte investovať do vzdelávania či udržania úrovne špecialistu, no pritom ho máte k dispozícii podľa potreby.
Vzdialená správa a monitoring
Monitoring je neoddeliteľným nástrojom na poskytovanie kvalitných služieb v oblasti informačných technológií. Pravidelným dohľadom nad vašimi technológiami viem predísť možným problémom, bez toho, aby ste to vôbec zaregistrovali, odstránim vzniknuté rizikové situácie. Vzdialená správa k tomu všetkému napomáha a ak ma požiadate o urýchlenú zmenu v nastavení systému, moja reakcia je okamžitá.
Môj 24/7 servis ponúka:
- konzultácie a poradenstvo
- vzdialené servisné zásahy – okamžite
- osobné servisné zásahy – do 3 hodín od nahlásenia
- pravidelnú kontrolu systému
- predchádzanie vzniku servisných prípadov
- aktualizáciu softvéru a hardvéru
- vzdialenú správu a dohľad nad systémovými prostriedkami